Hej!

Hej, sorry för den super dåliga uppdateringen :/ men ibland så blir det bara att jag inte tycker det är kul, och ibland vill jag bara blogga massor! Så det får bli lite från och till hehe. Det skulle peppa mig lite mer att blogga om ni också kommenterade och sånt ibland. Alla som har en blogg vet ju att man blir mycket mer peppad på att blogga då! ;)
 
Och statistiken är inte på topp just nu så det är inte heller så kul att blogga då :/ Men jag har sett att många bloggar för att kunna titta tillbaka senare i livet, så jag tänkte att jag också kan ha den inställningen, att även fast kanske inte 2392875081 personer läser min blogg så bloggar jag ändå för min skull! :)
 
Men aja, idag så har jag varit i skolan. Sen gick jag hem och då så gav min bror mig ett såhääääääär stort paket med M&M's och ett 6 pack med Angry Birds läsk! Hahah, och allt är liksom bara till lilla mig!
Min familia har varit i Finland för min bror har tävlat i cykel trial där (han vann btw!) och då tar dom ju Finlands båten fram och tillbaka, så då handlade dom lite där haha! Tack typ, fast efter att jag ätit upp allt detta kommer jag rulla fram lol. Om jag ens kommer kunna äta upp allt! Jaja, orkar inte ens prata om godis för då mår jag illa ^^
 
Senare idag ska jag rida också, på brs! Ska bli kuuuligt :) Hoppas så klart på Grynet, men kan också tänka mig Capitano. Men tror att jag inte kommer få någon av dom då jag är ungefär sist på att välja :/ jaja, man får hoppas!
 Jag tror att jag kanske kan få Nova och det skulle vara ganska kul att få rida henne för det var så länge sen och förra gången jag red henne gick hon såå fint! :)
 
Men jag bloggar mer efter ridningen tror jag, eller imorgon. Kram!
 
Här är godiset and the lääääsk... :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0