Hollister!

Hejhej! :) just nu sitter jag i bilen och lyssnar på One Directions nya album, bästa ❤
Nu är vi på väg hem från en toppen dag! Super mysigt var de, först var vi på Hollister där jag hittade jätte mycket fint, behövde köpa en vinterjacka så köpte en jätte cool jacka (den är rosa haha!) och sen köpte jag min efterlängtade väst som är i marinblå och med världens mysigaste foder inuti! :D sen köpte jag också en jättefin typ rosa, vit tröja och tre parfymer! Haha köpte ganska mycket för att vara på hollister men det var typ min födelsedags shopping för jag fick ju pengar när jag fyllde år för att jag skulle kunna åka med mamma och shoppa :3
Är jätte nöjd med allt! Sen gick vi och kollade i några andra affärer och mamma köpte en tröja, sen gick vi och fikade ❤ och sen gick vi i någon mer affär och sen satte vi oss i bilen och nu är vi på väg hem! Pappa ringde och sa att farmor och farfar var hemma hos oss så då ska vi vara lite med dom!

Men ni får ha de så bra, kram! ❤


Kommentarer
Postat av: Jenna

Sv: Javisst! Hur vill du ha den? :)

2012-11-19 @ 19:59:56
URL: http://expectations.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0