Godnatt ❤

Godnatt mina fina! Nu går jag och sover efter att ha haft en forever alone -fast ändå ganska mysig- fredagskväll. Har legat i min säng och kollat på film med lite godis. Mys hihi :3
Imorgon så ska jag vara med mamma, kanske åker in till stan och kollar lite kläder, inte helt bestämt än. Men sen så ska vi i alla fall och kolla på Breaking Dawn part 2 på bio! Awesome ❤ åh är så glad att jag äntligen ska få se den men ändå så grymt ledsen att jag bara vill gråta för att det är den sista sista filmen av Twilight... vet ju redan hur allt slutar och vet i princip hur hela filmen kommer vara för har läst boken ungefär 1283729401714 gånger haha men filmerna brukar ändå vara lite annorlunda än böckerna så de ska bli spännande :) tycker de kommer bli så kul att få se Bella vara vampyr! Haha.
Men nu ska jag sova så hörs vi imorgon, kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0