Yesterday is now today

Hello! Just nu sitter jag på Isabelles golv och tråkar med datorn! Haha, vi är riktigt sociala mot varandra (a)
Idag gick skoldagen ganska så segt... menmen, det är bara att försöka jobba på. Snart är det ju skolavslutning! Jag hade tänkt att köpa en klänning från Gina att ha på avslutningen, men nu idag så fick jag en superduper söt spetsklänning av min underbara fruga! Så jag tror jag ska ha den, om den sitter bra och så!
Kan fota den när jag kommer hem och lägga ut här om ni vill? :) Tänkte också lägga ut dagens outfit, hihi.
Men nu ska jag fråga om Isabelle vill göra något. Haha, vi sitter bara här och är helt tysta... hahah!
Bloggar mer sen, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0