Vas happenin?

Hellooooo! Just nu sitter jag i sängen och mår dåligt över två saker, ena är för att det är världens kaos kring killarna just nu (One Direction), fansen är galna utanför deras studio och killarna får ingen lugn och ro när dom ska försöka göra ett bra album, och nu ska dom till och med byta studio! :( Deras livvakt  Paul har sagt att det här kanske är det sista Sverigebesök som killarna gör om inte fansen lugnar ner sig! Och den andra saken är för att jag bara mår dåligt :/
Inte varit min dag idag direkt... men aja, nya tag! Tänkte fota lite sommar outfits snart, men vet inte om jag orkar haha. Men vi får se! Snart så kommer lilla Maja som jag ska vara barnvakt för ikväll, hennes föräldrar och min pappa ska på någon 40 års fest! Och min mamma och min bror Viktor kör ner till Skåne för att tävla i cykeltrial, så det blir bara vi.
Men nu ska jag ta och spela lite på min ukulele, haha! Chiao ♥
Btw, tror att det kommer en ny design snart! ;)
Hihi, en random bild på mig och min tvillingbror Viktor när vi gick i 6:års! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0