Ukulele fodral!

Hej! Kom hem för en stund sen, har varit på teatern och tränat på det sista innan vi har vår föreställning på lördag. Så taggad men ändå inte på något sett för det känns som om vi har massor med saker att träna på fortfarande... men det kommer nog gå bra, ska se om någon kan filma också!
Pappa hämtade mig vid tåget så då åkte vi hem och gissa vad som låg hemma och väntade på mig? Jo mitt efterlängtade fodral till min ukulele! :D Pappa har sprungit runt i 2 dagar i säkert fler än 5 musikaffärer för att få tag på ett fodral och nu idag hittade han ett i en affär som heter Jam tror jag! Gaaah, vad glad jag är! haha.
Det är superfint och skyddar jättebra mot stötar och om jag skulle råka tappa det eller något sånt.
Här är ett foto, inte världens bästa kvalité (tagen med datorkameran) men det får duga så länge, haha!
Jag fastnar verkligen inte på bild idag heller, för den delen. Men hoppas det inte gör något, nu ska jag gå och äta. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0