One Direction i sverige

Hej guuys! Har lugnat ner mig lite nu + att jag kom ihåg att dom ska ju stanna i en hel vecka! Så jag kommer ha ganska bra chanser att träffa dom :D
Men i alla fall, jag tror att jag ska försöka träffa dom på söndag för idag kan jag inte åka någonstans :( och imorgon ska vi på någon himla teater med skolan och sen ska jag vara barnvakt, och på lördag har jag själv teaterföreställning... men på söndag är jag troligtvis ledig! Har kommit på värsta ideérna på hur jag ska kunna träffa dom, men tror inte de kommer funka så bra.. haha.
Men aja, just nu så har jag språkval. Ska jobba vidare, vi håller på med Tema och jag skriver om One Direction! :D
Kram ♥

finaste Niall ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0