Halebop och Iphone 4s imorgon! :')

hejhej, ska snart åka in till stan med familjen. Vi ska nämligen kolla på teater, haha! Men aja, tänkte bara säga att idag så berättade pappa att mitt och min tvillingbrors Viktors abonnemang är väldigt dyrt (vi har Telia på våra mobiler) så pappa och mamma hade pratat om att vi ska byta till Halebop istället! Och det ville jag mer än gärna, haha.
Halebop är sjukt bra, det kostar mindre än Telia och på köpet får man 2000 fria sms/mms i månaden och fri surf samt 200 samtal! För bra för att vara sant :D (a)
Och jag blev ju så klart jätte glad när pappa berättade det, men sen så sa han än sak som fick mig ännu gladare.
Jag ska få en Iphone 4s!! omg :D haha, pappa sa att eftersom det kostar mindre nu med abonnemangen så skulle jag kunna få en Iphone 4s eftersom jag sååå gärna velat ha en, tänkte spara mina egna pengar så att jag kunde köpa en själv till och med xD hehe, men nu så kan jag få en! Om jag bara betalar 150 kr i månaden för den, av mina barnbidrags pengar! Och det kan jag självklart göra.
OMG, imorgon så har jag en vit Iphone 4s! Hur coolt är inte det? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0