bilder från idag! :D

Några bilder har inte jag fotat! Bilderna jag fotat lägger jag ut senare :D

Jennifer, Natiie och jag i väntan på att få träffa One Direction! :D Måste säga att vi hade sjukt kul medan

vi stod och väntade! :D

Åååh, dom är så underbara! orkar inte...

So lovely, my heart melts...

Världens bästa dag ♥♥

Hello handsome! x_x omg ♥

Jennifer, Nathalie, Natiie och Natiies underbara paraply som hon gav bort till killarna! :D

I love this boys, more than anything else ♥

haha, på den här bilden så håller Liam på att gestikulera med armarna! Han visade med händerna att vi skulle vara tysta, då var vi knäpptysta. Sen drog han upp händerna och visade att vi skulle vara högljudda och då skrek vi som bara den, och så höll det på sådär :D hihi, underbara Liam!

Can't believe I've met my wonderful boys ♥

I LOVE YOU ONE DIRECTION ♥♥

 

Som sagt, dom här bilderna har inte jag fotat. Bara 3 stycken!

Men bilderna som jag fotat kommer imorgon! Kram ♥


Kommentarer
Postat av: sera

natiie :D

Svar: haha, yeaah :D
Lova ♥

2012-08-31 @ 23:07:58
URL: http://seraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0