Nu är det bestämt!

Hejhej, jag är jätteglad idag för det här var den sista riktiga skoldagen i hela sjuan! Så grymt skönt, men känns ändå lite konstigt... o.O Men aja, sen är jag också glad för att nu har jag och ägaren till Melker (ponnyn jag kanske skulle provrida) bestämt vilken dag provridningen blir och vilken tid! Det blir på lördag klockan 10.00 :D
Det ska bli jätte kul och spännande! Är lite nervös, haha. Men jag tror det kommer bli jätte bra! Just nu sitter jag i min säng och gör ingenting, tror jag ska sätta på en film faktiskt! Imorgon så är det bara städdag på skolan, rensa skåpen och sådant!
Och på fredag är det skolavslutning!! :D Känns verkligen inte som att det är sommar än, det har gått så fort.
Men det är det i alla fall och det ska bli så himla kul! Att bara få släppa tankarna på skolan och vara FRI ♥  hahah xd
Har inte planerat så mycket för sommaren faktiskt, jag ska på ridläger och sen följa med min tvillingbror när han spelar handbollsmatcher på stranden! Sen ska jag väl vara med kompisar, bada, äta glass och sånt! :)
Men nu ska jag sätta på en film, vi hörs senare!
Längtar till lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0