Fredag!

Hej alla fina! Kom hem för några timmar sen och nu sitter jag i soffan och äter ett äpple. Fick sluta efter lunch idag för våran hemkunskapslärare var sjuk, tråkigt att hon är sjuk men skönt att vi fick sluta tidigare hihi!
Idag så händer det inte så mycket, tror jag ska gå ut och njuta av den härliga solen lite! Sen på kvällen så kommer min och min tvillingbrors kompis Gabriella som vi inte sett på 1 år hit!
Vi träffade Gabriella i Italien, förra året. Åh vad jag saknar henne! Viktors kompis Daniel kommer också hit. Jag tror vi ska sitta och flumma, prata om allt och inget och kolla på massor med filmer på våran bioduk! Mysigt ♥
Men nu ska jag byta om till något lättare och gå ut i solen! Hörs sen, kram.
finare killar får man leta efter, hihi ♥

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Frågestund på min blogg :) <3

2012-06-09 @ 19:06:47
URL: http://isabellenordenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0