En ponny jag kanske ska provrida! :D

Hej underbara läsare. Jag har inte tagit upp samtalsämnet "häst" så himla mycket på bloggen, men i alla fall så har jag stort intresse för ridning och hästar!
Jag rider ju på en ridklubb en dag i veckan och jag var medryttare på en ponny som heter Ludde förut, hos han var jag 1-2 dagar i veckan! Men sen så fick jag sluta som medryttare på honom för han var för, galen och busig!
Han stack iväg med mig hela tiden och sista gången fick jag åka in till sjukhuset för att jag ramlat av och svimmat, och fick en minnesförlust!
Det var då jag typ inte orkade mer, jag kunde ju liksom inte kontrollera honom! haha...
Men nu så har jag hittat en liten ponny, som verkar bra för mig. Inte för vild heller, vilket är jätte bra! :D haha
Ponnyn heter Melker och är ett litet russ! Jätte söt är han. Jag vet inte så mycket mer förutom att han är väldigt snäll. Och det gillar jag! Här kommer några foton på han:
Detta är då alltså lilla Melker! haha, han ser jätte liten ut ^^
Här är Melker hon hans ägare Felicia!
Och Felicia och Melker igen! :D haha ♥
Söta Melker ♥♥
Så han kanske jag ska provrida nästa vecka! :D Hoppas verkligen han är en ponny för mig, vill gärna kunna rida på sommaren! Haha.
Måste gå och sova nu, men vi hörs imorgon!
Kram.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej! Såg att du kommentera Isabellas blogg om Ludde! Du kan följa mig på min blogg och ig emilia_1d_

2013-04-18 @ 15:37:18
URL: http://Baraemilias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0