- Inget att skriva om -

Hej, förlåt för att jag suger på att blogga. Men jag har verkligen inget att blogga om! :/ Iaf, dom senaste dagarna har spenderats med min fina vän Ida och igår var jag i stallet, det går bara bättre och bättre med Melker! Igår fick jag han att galoppera helt själv :D *stolt* Dom som läser min blogg vet ju att han hade lite problem med att galoppera, men jag tror det börjar släppa nu! Så skönt.
 
Ida åkte för inte så länge sen, så nu sitter jag i soffan och försöker hitta på något att göra. Ingen är hemma...
Aja, bloggar mer senare. Kramkram!
Hihi, tänkte bara lägga upp denna gamla bild på min pappa och mig. Saknar att vara liten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0