Nevermind I'll find, someone like you'

Hejhej! Kommer nog inte uppdatera så jätte mycket dom här dagarna som kommer för just nu är jag på landet. 
Vi kommer nog hem på måndag eller tisdag! Men aja, idag så har jag och Ida bara tagit det lugnt i solen, sen så åkte vi hit till landet och ja, nu är vi här och ska kolla på en film. Det här inlägget blev väldigt konstigt och tråkigt tycker jag, men aja. Kanske bloggar någon mer gång under helgen, kramkram!
 
haha, random bild men aja, var någon gång i april tror jag. Följde med min tvillingbror på hans trialcykel träning. Haha, tro de eller ej så cyklar jag faktiskt på min MAMMAS enhjuling på sista bilden! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0