Vill ni se mer?

Hej, fastnade framför datorn så har inte gått ut och fotat än haha. Men jag kanske gör det ändå, fast det har blivit lite fulare väder nu... Men i alla fall, hade glömt att jag hade massor med bilder på kameran så laddade över dom till datorn och det var bilderna från en hopptävling i stallet! :D Jag blev faktiskt ganska nöjd med nåra, här är 4 smakprov, min favorit bilder av alla!
Kamera: Canon EOS 350D Fotograf: Jag Redigering: Jag


Kamera: Canon EOS 350D Fotograf: Jag Redigering: Jag


Kamera: Canon EOS 350D Fotograf: Jag Redigering: Jag


Kamera: Canon EOS 350D Fotograf: Jag Redigering: Jag

Så, vad tycker ni? Skulle ni vilja se mer av hopptävlingen? Kommentera! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0