jag älskar er så sjukt mycket, ni betyder guld för mig! ♥





Ni betyder något enormt för mig. Varje gång jag ser någon kommentar från er, eller era underbara inlägg på Swedish Directioners♥ så blir jag helt varm inombords, jag är superdålig på att uttrycka mina känslor och saker haha, men vill bara säga att jag älskar er så himla mycket, och ni betyder så sjukt mycket för mig.
Om ni hoppar, hoppar jag! ♥ så är det bara och ingen kan få mig att ändra på det.

Jag älskar er Camilla, Gabbi, Viktoria, Thidah, Natti och alla andra i Swedish Directioners, ni är underbara!
Förut när jag inte kände er, så mådde jag dåligt i princip varje dag, grät varje dag och hade det riktigt jobbigt, men ni har gjort mitt liv roligt, istället för att gråta skrattar jag, istället för att se uttryckslös ut hela tiden så har jag ett stort leende på läpparna hela tiden, även om mitt leende är det fulaste som finns. Jag skiter i det, för jag är glad.

Jag älskar er! ♥

Kommentarer
Postat av: Camilla

tack själv för att du finns gumman! <3



åh va fin text du skrev.. låt aldrig någon trycka ner dig! loveu ♥

2012-04-24 @ 18:51:03
URL: http://cceeli.blogg.se/
Postat av: Gabbi

Aw gumman!! ♥ Älskar dig också älskade älskade älskade lovis!!

Nä men seriöst, I LOVE YOU SISTER! Glöm aldrig att jag alltid finns här för dig hjärtat! I vått och torrt! Du är så jäkla underbar. Love u! ♥♥

2012-04-24 @ 21:27:28
URL: http://gabriellakajrups.blogg.se/
Postat av: Gabbi

Tycker du borde kolla mitt senaste inlägg på min blogg! <3

2012-04-25 @ 01:12:02
URL: http://gabriellakajrups.blogg.se/
Postat av: Gabbi

Svar: ååååh älskade Lovis. Du är så jäkligt snäll!! Jag finns här också ALLTID för dig, forever and ever! Kom ihåg det. ♥ Du är så himla snäll,fin,underbar,amazing ja allt! Jag är så jäkla glad över att jag har en sådan underbar vän som dig. Du betyder mycket för mig, och kommer alltid göra, Love u Lovis!!

Massa pussar och kramar!! ♥♥

2012-04-25 @ 10:14:28
URL: http://gabriellakajrups.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0