If we could only turn back time.. ♥

Lite random rubriker dom två senaste inläggen men det får ni nöja er med ;D haha
Just nu så sitter jag på matten. Och efter det matten får vi gå hem, skönt! Då ska jag nog skriva lite på kapitel 7
på novellen så att det kanske hinner blir klart tills ikväll, och sen ska väl jag bara ta det lugnt.
Imorgon så har jag inga vanliga lektioner, vi ska nämligen spela in reklamfilm! Som jag berätta förut så går ju jag i en Musik&Media inriktning, så då får vi göra lite såna här filmer och lite andra saker! Det är faktiskt riktigt kul, jag och 3 andra i klassen ska göra en reklamfilm och ett tuggummi som smaken räcker på hela livet, haha!
Men nu ska jag koncentrera mig på läraren, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0