Home!

Hej underbara läsare! Kom hem för snart 1 timme sen. Gick upp och hämta datorn och fixade med lite bilder i soffan. Idag har det varit ganska så chill, vi började 8.10 och då gick jag och min grupp ner till ica och köpte hubba bubba, i know you like it! ;) haha. För vi skulle ju nämligen göra reklam om tuggummi!
Så det är det vi höll på med ändå tills klockan 10 typ, sen så satt vi bara i aulan och fixade lite med filmen,  gick och åt och sånt. Men sen så bestämde vi oss för att dra hem! Så nu sitter jag hemma och funderar på om jag ska dra ut och fota lite... Tror faktiskt att jag ska det! Vi hörs senare, och då får ni troligen några smakprov av det som fotas idag! :D
Kram!
Gammal bild från Florida när vi var där våren 2011. Saknar det grymt mycket! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0