Hej alla goa läsare!

Haha, jag har nog inte så många läsare ännu men några har jag faktiskt! Tänkte bara slänga in ett litet inlägg och berätta lite om mig själv utifrån det som står i info-texten.
Jag heter Lova. För er som undrar vad Maria står för, det är mitt mellan namn, haha. Men i alla fall, jag heter då Lova, är 14 år och bor i Stockholm. Jag går i sjuan i en linje som kallas Musik&Media (MM) så vi brukar ha shower och sånt! Min första show var vintershowen, jag spelade som Veronica Maggio och sjöng hennes låt "Jag kommer" :)
Jag har två stora intressen, fota och hästar. Jag har fotat i ungefär 4 år och julen 2010 så fick jag min alldeles egna systemkamera! Den har jag fortfarande kvar och fungerar utmärkt, jag har en Canon EOS 350D. Så ni kommer nog få se mycket bilder här på bloggen som jag tagit! :)
Och mitt andra stora intressen är ju hästar, ridning. Jag började rida lite på min släkts hästgård när jag var kanske 5-6 år, och vid 7 års ålder så blev jag mer intresserad av det och ville börja på ridskola. Men jag fick tjata i något år innan mamma och pappa gav med sig! Så jag började på ridskolan när jag var kanske 9-10 år? Och jag går fortfarande kvar där! Jag är även medryttare på en söt liten c-ponny. Han heter Slebe Lad men kallas för Ludde. Honom har jag bara ridit i ca 4 månader. Så jag håller fortfarande på att lära mig att rida honom och såna saker. Han är rätt busig och kan göra ganska otäcka saker, som till expempel igår skenade han med mig och slängde av mig. Så jag svimmade och fick minnesförlust, vi fick åka in till sjukhuset men det var bra med mig. Jag är bara lite mörbultad. Men det är bara att vara bestämd. Man kan inte göra något annat än att älska honom! hehe ♥
Nu har det här inlägget blivit alldeles på tok för långt! haha, alltid jag att göra såna här info inlägg så jäkla långa! ^^

Tänkte bara lägga till några saker, det är underbara Gabbi som har fixat min blogg och gjort den så här snygg!
Och jag såg din hälsning i ditt gästinlägg Gabbi, älskar dig mer! :* hihi ♥
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0