Godmorgon!

Hej alla fina! Just nu så ligger jag i soffan och tar det lugnt, är fortfarande lite mörbultad efter att Ludde slängde av mig i torsdags ju... Vaknade vid 8 - 9 tiden ungefär. Gick upp, åt frukost och sen så la jag mig i soffan med datorn. Mys! Så himla skönt att bara kunna lägga sig i soffan och pusta ut efter en jobbig skolvecka.
Den här helgen ska jag inte göra något speciellt, idag från klockan 2 till 4 ska jag stå i stallets caféteria, imorgon har jag en helgrepetition med min teatergrupp som jag går i och efter att jag varit på repetitionen så ska jag kanske åka ut och rida Ludde, beroende på hur jag mår och om mamma kan följa med.
Så det är min helg... ganska tråkig. haha, men man kan inte ha världens bästa helg hela tiden!
Nu ska jag chilla vidare i soffan lite innan jag ska ringa Louise, vi ska stå tillsammans i caféterian.
Puss o kram!

bjuder en bild på världens underbaraste killar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0