Forever alone

Sitter i sängen helt ensam med chips och dipp (tjoooockiiiiis) och ska snart sätta på en film, hur mer forever alone kan man vara? haha. Nej men jag har det ganska mysigt ;) Imorgon så tar jag tåget till min älskade Ida och sover hos henne till söndag, så det kanske inte blir världens bästa uppdatering imorgon men något inlägg blir det säkert!
Men nu ska jag välja film! Det står mellan My sisters keeper eller Dear John. Blir nog Dear John föresten, har aldrig sett den förut så det blir väl bra, haha!
Här får ni några bilder också, hade lite kul med photo booth. haha!
Nyduschad och glad Lova! Btw, Harry i bakgrunden!! ♥__♥ hihi
Harry.... ♥
haha, vacker slängkyss...
HARRY! :D

Hörs mer imorgon, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0