födelsedags party med sexorna!

Hejhej! :) Förlåt för att jag inte bloggat, har inte haft tid... men i alla fall, igår så kom jag till Ida vid typ 11 tiden. Vi tog det lugnt och hade det mysigt! Sen så skulle Lisa (hennes syster) ha födelsedagsparty vilket jag inte hade någon aning om men det var awsome! :D Nästan hela hennes klass kom typ! Vi var sjuuukt många tjejer här, säkert mer än 15 minst!
Vi åt tacos och hade det mys, efter det kollade vi på "Dear John", den var superbra! Sen så började dom köra sanning eller konka och då hoppade vi in i leken. Jag fick sjunga, hehe. Gick väl sådär men dom tyckte att det lät bra så ja :P haha. Sen så hoppade vi studsmatta, pratade och saker. Sen gick alla hem och Lisa följde med sin bästis Maria hem till henne så då var det bara jag och Ida kvar, vi gick ovh bytte om bäddade och sånt och sen kollade vi på våran älskade serie som vi avgudar "O.C" så jäkla bra! Men aja, sen gick vi och la oss vid 2 tror jag :) Nu ska jag inte göra det här inlägget förlångt som jag alltid råkar, haha!
Men vi ska i alla fall gå och köpa glass just nu och sen vid 7 åker vi hem till mig!
Syns sen, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0