Cause you got that, one thing ♥

Hola! Cafeterian idag gick bra! Det var inte alls mycket folk så vi kunde stänga igen cafeterian redan 10 över 4 - halv 4! :) bjuder på en bild från idag:
haha, en knasbild på mig och Louise tagen med hennes iphone.
Bara om man heter Lova och Louise kan man göra något så trist som att stå i cafeterian kul, haha! ♥
Sen efter det åkte jag hem med pappa, softade på rummet lite. Sen åkte jag och pappa och kollade på min bror som spelade handbollsmatch! Dom var superduktiga och vann med 23-21 tror jag?
Vi satt kvar lite och kollade på när lagen som var efter dom värmde upp, och då så var det en ganska snygg kille i ett av lagen som hade världens underbaraste hår! Han hade HARRY hår! ♥♥ hahahah!
Fast det var inte brunt, han är ginger :3 haha. Men aja, jag kände igen honom också typ. Och så kom jag på att min brors kompis och jag hade skypat med honom! Min brors kompis känner honom! Och när vi skypade med honom sa han att jag var snygg, haha (: Han heter Jake! Men eftersom hans hår såg verkligen ut som Harrys (Harry i One Direction) så kände jag att jag måste ta ett kort! Så då gjorde jag det, haha. Här ser ni hans underbara hår:
Man ser inte så jätte bra, för jag var tvungen att zooma in men ändå. Visst är det likt om man inte tänker
på själva hårfärgen utan bara lockarna? :D
Men nu ska jag gå ner och vara lite social mot min familj!
Puss o kram.

Kommentarer
Postat av: Lojsan

Bara om man heter Louise kan man älska Lova så mycket! :D <3

2012-04-26 @ 20:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0