20/4 - 2012

En natt att minnas... fick reda på idag att min gammelmorfar dog inatt... :'( Han dog av sin ålder, han var över 80... men det är ändå sorgligt, alla minnen ni vet. Men det hjälper att tänka på att han har det nog bättre uppe i himlen nu. I veckan så hade han pekat på ett foto som han hade på gammelmormor och sagt 'Jag vill till henne', min gammelmormor dog förra året i mars...
Så jag tror nog att dom är där uppe någon stans i himlen, tillsammans. Pratar om vad gammermormor har missat när hon var där uppe i himlen utan honom.
Jag älskar dig, och kommer alltid göra det. Även fast du inte finns kvar på jorden längre ♥
R.I.P Hasse, min älskade gammelmorfar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0